administratie ledenClinge

In onze parochiekern houdt de de secretaris van de parochiekerncommissie en de contactpersoon de ledenadministratie, gekoppeld aan de kerkbijdrage, bij. In samenwerking met de SILA (Stichting Interkerkelijke Leden Administratie) worden aanmeldingen van nieuwe parochianen, verhuizingen etc. zo goed mogelijk bijgehouden.

Het is echter voor ons een onmogelijke opdracht om de gegevens van álle gezinnen te verzamelen. Daarom willen wij aan alle nieuwe parochianen vragen, indien zij geen inschrijfformulier ontvangen, deze zelf te printen en ingevuld te willen bezorgen op het parochiekernsecretariaat, 's Gravenstraat, 169, Clinge (deur naast de kerk) of bij de hieronder vermelde contactpersoon. Mailen mag ook.

Indien u hieromtrent vragen zou hebben, kunt u die schriftelijk of telefonisch ook aan hen richten:

Graauw

De contactpersoon voor de ledenadministratie is dhr. J. de Baar.