091002 jo ivens 60 jaar organistHet bestuur van de H.Willibrordusparochie nodigt u uit voor een bijeenkomst in de basiliek, waarin eer zal worden gebracht aan de heer Jo Ivens, die gedurende 60 jaar organist en koorleider in onze kerk is geweest.

Op vrijdag 9 oktober 2009 om 16.00 uur staat het afscheid van de heer Jo Ivens centraal als concerterend organist en tevens herdenken wij dan zijn werk als kerkorganist en dirigent van diverse koren.

Voor onze parochie en voor de Hulster gemeenschap is de heer Jo Ivenstot op heden van grote muzikale, kerkelijke en maatschappelijke betekenis geweest.

U wordt van harte uitgenodigd bij zijn laatste openbare orgelconcert in de basiliek aanwezig te zijn. Na dit concert wordt u tijdens een informele receptie in de gelegenheid gesteld hem persoonlijk de hand te drukken.

foto: Gino van den Broecke