kerkbalansVan 16 tot 30 januari 2021 wordt de jaarlijkse actie Kerkbalans gehouden. Het thema voor dit jaar is: ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’. Een thema dat de waardevolle toekomst van de Kerk centraal stelt. De Kerk van morgen kan er alleen zijn, als wij ons daar vandaag voor inzetten.

De actie zal dit jaar door het coronavirus anders verlopen dan eerdere jaren, maar we willen deze juist nu bij u onder de aandacht brengen. De gevolgen van het coronavirus, zoals eenzaamheid, angst, en onzekerheid, kunnen worden verzacht door een goed functionerende Kerk. Juist het verbindende aspect van kerk-zijn is in deze tijd heel hard nodig. Bovendien lopen de vaste kosten van de Kerk gewoon door en worden er extra uitgaven gedaan om contact te houden met de parochianen.

Wij hopen dat we weer op u kunnen rekenen. Dankzij uw bijdrage kunnen we onze belangrijke taken blijven vervullen en plannen maken voor de toekomst.

Bestuur parochie H. Maria Sterre der Zee