201115 Nieuwe secretaresse voor het parochiebestuurDit jaar namen we afscheid van Miek Kegels op papier. Vanwege haar ziekte en COVID-19 is het nog niet gelukt lijfelijk afscheid te nemen, maar dat staat nog te gebeuren.

Zoeken naar een nieuwe secretaresse is niet de gemakkelijkste opgave, want een duizendpoot is niet gemakkelijk te vinden. Toch, we hebben Lia bereid gevonden ons team te verstevigen. We wensen haar veel succes en een vruchtbare samenwerking. Lia stelt zich voor:

Mijn naam is Lia van Kessel en ik woon in Kloosterzande. Op dinsdag 3 november ben ik begonnen als secretaresse van het parochiebestuur. Ik ben ook als vrijwilliger actief in de parochiekern H. Cornelius te Lamswaarde. Op Lamswaarde ben ik lid van het kosterteam en van de parochiekern-commissie. Thuis teel ik samen met mijn man kersen en hebben we een groepsaccommodatie in onze schuur voor families en groepen, die van onze omgeving willen genieten.

Als secretaresse van het parochiebestuur hoop ik de taken van de bestuursleden en het contact met en tussen de parochiekernen te kunnen ondersteunen.

Lia van Kessel