De persconferentie van dinsdag 3 november gaf aan dat de teugels weer wat meer worden aangetrokken. Ook voor Zeeuws-Vlaanderen is dat op dit moment zeer belangrijk, omdat COVID-19 ook hier toeslaat. Voor veel mensen is dit zwaar, maar als we proberen ons te houden aan de afspraken kunnen we het snelst weer terug naar 'normaal'.  Voor de r.-k. Kerk betekent dit dat we voorlopig nog steeds met niet meer dan dertig gelovigen op anderhalve meter bij een viering kunnen zijn, dat er geen samenzang is, dat u bij het binnen- en buitengaan van de kerk een mondkapje draagt, uw handen ontsmet en tevens de aanwijzingen opvolgt.

U kunt reserveren bij de secretariaten, maar het is mogelijk dat er in de viering voor de volgende zondag al dertig personen zijn opgegeven. Graag uw begrip dat u een keer niet aanwezig kunt zijn. Op de welkomstpagina van de website van de parochie en op alle pagina’s met overzichten van vieringen staan de mailadressen en telefoonnummers vermeld.