Vanaf 1 juli 2020 zijn er weer vieringen in de kerken van Boschkapelle, Clinge, Hulst, Kloosterzande en Koewacht. Dat gaat heel goed. De coronamaatregelen worden heel goed nageleefd, dat wil zeggen het maximaal aantal mensen, het noteren van namen en telefoonnummers, het schoonmaken van stoelen, banken, microfoons en alle gebruiksvoorwerpen. Hier zijn we heel blij mee en het schept veel duidelijkheid.

Vanaf 1 september gaan ook de kapellen weer open. Dezelfde maatregelen als in de kerken worden nu ook toegepast in Heikant, Hengstdijk, Lamswaarde en Nieuw Namen. U kunt weer rekenen op de maandelijkse vieringen met een pastor. Ook op woensdagavond, de eerste vrijdag van de maand en de stilteviering in Hulst worden weer opgestart. Vieringen in Kapellebrug en in de gemeenschapscentra zullen nog niet beginnen, evenmin als bijeenkomsten van de werkgroepen in de diverse plaatsen.

Wij vinden het fijn, dat het nieuwe normaal op anderhalve meter ook in de kapellen wordt toegepast en dat u nu ook weer de kapellen kunt bezoeken. We rekenen op uw komst.

Namens pastoresteam en bestuur parochie heilige Maria Sterre der Zee
Cecile van Tiggelen