Beste mensen,

Gezien de ontwikkelingen bij het bestrijden van het coronavirus hebben wij als midzomerfeest comité besloten het midzomerfeest 2020 niet door te laten gaan. Het is op dat moment nog onwenselijk om met grotere aantallen mensen samen te komen, vanwege de afstand die men van elkaar moet houden.
We vinden het wel jammer na de succesvolle editie van vorig jaar met de tent op de parking aan de school.
Het is ook jammer dat we dit jaar geen inkomsten voor het onderhoud aan de kerk hebben juist nu er door de Stichting veel aan onderhoud wordt uitgegeven.
We gaan nu maar werken aan de volgende editie die gehouden wordt op 26 en 27 juni 2021. We hopen dat onze vrijwilligers en sponsoren dan ook weer met hun steun en hulp willen bijdragen aan het slagen hiervan.
We hopen dat we allemaal gezond mogen blijven en dat we snel van dit enge virus verlost worden.

Namens het midzomer feest comité en de Stichting Behoud Catharinakerk
Jo de Cock