donderdag 21 december 2017 van 18.30 uur tot ± 20.30 uur

• 18.30 uur    vertrek lantaarnoptocht Verzamelen op het plein bij de school aan de Populierenstraat. Neem zelf een lantaarntje mee.
  • 19.00 uur    begin kerstspel (gespeeld verhaal) in de kerk aan de Kerkstraat
  • 20.00 uur    gezellig samenzijn

171211 lantaarnoptochtGeniet van de sfeervolle kerk met kerststal, een hapje en drankje en mooie muziek.

We verzamelen om 18.30 uur op het plein bij de school. Vandaar lopen we in optocht met lantaarntjes naar de kerk, waar het kerstspel om 19.00 uur begint. Voor in de kerk kan iedereen een kerk zal het langzaam licht worden …
De toegang is gratis en iedereen is welkom! Na afloop ie er een gezellig samenzijn met een hapje en drankje. De opbrengst van de vrijwillige bijdrage gaat naar een goed doel.

Kinderen alleen onder begeleiding.

Neem je lantaarntje mee en kom ook!