Ruim twee jaar is er met velen gedacht over en gewerkt aan nieuwe uitvaartboekjes in alle parochies van onze regio Oost Zeeuws-Vlaanderen. In de meeste van onze parochies ligt de datum van de laatste vernieuwing ver achter ons.
Ondertussen weten de meesten van u middels allerhande vergaderingen en bijeenkomsten dat de nieuwe uitgaven voor de uitvaartliturgie gereed zijn gekomen.

Op woensdag 13 oktober 2004 zullen deze uitvaartboekjes gepresenteerd worden in een samenkomst die georganiseerd wordt in de Willibrordusbasiliek te Hulst .
Langs deze weg nodigen we u in het bijzonder - en allen die ook zijn geïnteresseerd - van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Aanvangstijd is: 14.00 uur. Toegang vrij!

De organisatie stelt het ten zeerste op prijs om in het bijzonder alle koorleden, die betrokken zijn bij uitvaartdiensten op deze middag van harte welkom te he-ten en dat de besturen haar leden hiervan op de hoogte stellen.

Tijdens de bijeenkomst zal de inhoud en het gebruik van de nieuwe uitvaartboekjes worden toegelicht en afgesproken. Er is gevraagd aan enkele koren om tijdens de bij-eenkomst een psalm, een gezang of lied te laten horen.
Wellicht zal er ook ruimte zijn om samen te zingen.
Vanaf 1 november a.s. zullen alleen nog deze boekjes in onze kerken in gebruik zijn.
Rond half vier willen we de bijeenkomst besluiten.
Na afloop is er gelegenheid om de nieuwe boekjes op de pastorie van Hulst op te halen. Daar zullen ze klaar staan in de juiste aantallen voor alle parochies.

We vragen aan de vice-voorzitters en secretarissen m/v van de parochiebesturen, dat van hen uit wordt georganiseerd, wie van de eigen parochie na afloop van deze bijeenkomst de uitvaartboekjes zal komen ophalen!

Rekenend op de aanwezigheid van velen, groeten wij u vriendelijk.

Bestuur IPV Oost Zeeuws-Vlaanderen
Pastoresteam Oost Zeeuws-Vlaanderen