Clinge 060610 vrijwilligersavond kleinOm te beginnen een vette pluim op de hoed van de parochiekerncommissie.

Met ongeveer 70 personen kwamen we die avond in de parochiekernkerk samen om met een H. Mis deze bijeenkomst te beginnen.
Nadien ging het richting Malpertuus waar we verwelkomd werden met koffie of thee en gebak.
Na het openingswoord werden we in groepen van 6 verdeeld met aan het hoofd een coach. Dit om deel te nemen aan de 12 verschillende spelen die door heel de zaal waren opgesteld.
Algauw werd duidelijk dat iedereen er vol voor ging om te winnen. Sommigen konden het zelfs niet laten om een paar puntjes te smokkelen, maar ja, de meeste kunnen dan ook slecht tegen hun verlies!
Tussendoor werd er rondgegaan met hapjes en drankjes (zeker niet te weinig).Het was half twaalf voor we er erg in hadden en het spel tot een einde kwam.
Daarna werden de prijzen uitgereikt.
Om af te sluiten hebben we nog een half uurtje zitten praten en werd er nog wat gedronken. Sommigen waagden zich tot een dansje.
Iedereen was in zijn nopjes over deze prachtige avond welke zeker voor herhaling vatbaar is ???
Nogmaals kerkbestuur (ook vrijwilligers):

Onze hartelijke dank!

H. Neefs,