230615 logo Aardenburg  bedevaartstadStadswanderling
In het kader van het Jubeljaar 750 jaar Aardenburg-Bedevaartstad is er een stadswandeling uitgezet in Aardenburg en is er een tentoonstelling in de Heilige Maria Hemelvaartkerk te Aardenburg. Om de wandeling te doen is er een mooie kleurenfolder uitgegeven. De wandeling gaat langs plaatsen waar iets te vertellen/te zien is van de Maria-verering in Aardenburg. De wandeling kan individueel gedaan worden, en op verzoek kan deze ook gedaan worden onder begeleiding van een gids (zeker de moeite waard). De folder is voor € 1,- te koop in de kerk en bij GROEN, beiden in de Weststraat te Aardenburg. Tevens is er in de periode 15 april t/m oktober een Maria-tentoonstelling in de kerk. Deze heeft als thema “Maria, ten voeten uit” en bestaat uit zeer diverse Mariabeelden , die hoofdzakelijk afkomstig zijn uit West-Zeeuws-Vlaanderen. Het geheel is mooi opgesteld in beide zijbeuken van de kerk. De kerk is overigens dagelijks te bezoeken tussen 9.00 en 17.00 uur.
Meer info: via mail of via Marc Moens 06-51996052

Bezoek aan Brugge
Op zondag 25 juni a.s. wordt er een uniek bezoek gebracht aan Brugge. Ook u kunt hieraan deelnemen. Brugge en Aardenburg hebben in het kader van de Maria-verering nauwe historische banden. Vandaar dat we in het kader van 750 jaar Aardenburg-Bedevaartstad een bezoek brengen aan Brugge. Klik hier voor meer informatie.