Naar de kerk?!

Een oud verhaal voor jonge mensen?!

120402 kerk en kidsDe kerk staat centraal deze avond.
Wat met de gemeenschap, de geloofsverhalen en het gebouw?
Hoe geef je de verhalen van geloven en kerk mee aan kinderen en jongeren, op school, thuis en in de kerk?

De avond bestaat uit 2 delen.
In een korte inleiding neemt Jan Meeusen ons mee op pad langs kerk en geloven voor jong en oud vandaag.

Jan Meeusen is identiteitsbegeleider ( DKSR)
voor katholieke basisscholen in bisdom Breda.

Na de pauze is er ruimte voor vragen en gesprek. Waar zien we mogelijkheden voor Kids & Kerk? Welke uitdagingen zijn er?

Verder is er de mogelijkheid allerlei boeken en materiaal Kind en Geloof in te kijken die ons op weg kunnen helpen om Kids & Kerk te ontwikkelen. Er is een breed aanbod aan kinder- en jeugdbijbels, bidden met kinderen, informatieboeken, prentenboeken met een boodschap, werkvormen allerlei,...

Doelgroep
Leerkrachten, vrijwillig(st)ers van gezinsvieringen, vrijwillig(st)ers van kindernevendiensten, vrijwillig(st)ers van jongerengroepen en alle geïnteresseerden.

Wanneer:
Tijd:
Plaats:

Aanmelden?

maandag 25 juni 2012
van 19.30 uur tot 21.30 uur
Pastorie Hulst, Steenstraat 22, 4561 AS Hulst

tav. Kids & Kerk
Steenstraat 22
4561 AS Hulst

Onder vermelding van: naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer.

Meer info?