geld kleinBinnen het bestuur van de parochie H.Maria Sterre der Zee is een vacature voor een penningmeester ontstaan. Karel Hamelinck, penningmeester in ruste van het IPV Oost Zeeuws-Vlaanderen, heeft nog 4 maanden ad interim het penningmeesterschap uitgeoefend, maar heeft deze taak nu neergelegd. We zijn hem heel dankbaar voor al het werk in de IPV en de hulp die hij geboden heeft bij de ingewikkelde overgang naar de nieuwe parochiestructuur. Karel, van harte bedankt!
Het bestuur is op zoek naar iemand die de penningmeester-vacature wil invullen. De functie omvat verantwoordelijkheid voor het financiële beleid van de parochie en voor het verzorgen van de regelmatige bancaire transacties. Tot heden hebben wij niemand bereid en in staat gevonden de rol op zich te nemen.
Als bestuur hebben we de afweging gemaakt of de rol niet is te splitsen om zodoende de bovengenoemde verantwoordelijkheden in een duo-rol over twee personen te splitsen. Voor de beleidsmatige taak denken we aan iemand met een financiële achtergrond met bedrijfsmatige, bestuurlijke en/of accounting ervaring. Voor de bancaire transacties zien we uit naar iemand die betrouwbaar en nauwkeurig werkt en affiniteit heeft met boekhoudkundige en financiële zaken. Tevens wordt van beide vrijwilligers enige betrokkenheid bij het 'kerkenwerk' verwacht.

Mocht een van de rollen u aanspreken, aarzel dan niet contact op te nemen met Jaap Klok (tel. 0114-310845) of Stan Bosman (tel. 0114-312754). U kunt uw interesse ook laten blijken door het versturen van een e-mail Dan wordt er contact met u opgenomen.

Bestuur H. Maria Sterre der Zee