Het oecumenisch overlegorgaan wil een viertal leerhuisavonden organiseren rond het thema spiritualiteit (geestelijk leven).

Wie ben ik? Wat kan ik met mijn leven doen? Ieder mens is op zoek naar een zinvol leven en wil steeds verder groeien in zijn mogelijkheden. Spiritualiteit speelt daarin een essentiële rol. Maar hoe ontwikkel je je ‘spirituele weg'?

Naast inhoudelijke kennismaking met dit thema, is er ruimte voor persoonlijke bespreking en het delen van ervaringen.

Op dinsdag 2 oktober en dinsdag 13 november gaat het over:

• vormen van (hedendaagse) spiritualiteit
  • de betekenis van spiritualiteit voor het leven van alledag
  • kennismaking met wat de (religieuze) tradities ons aanreiken aan spiritualiteit

De leerhuisavonden worden telkens afgesloten met een meditatief moment in de Hof te Zande Kerk.

Eind januari/begin februari 2013 volgen de twee andere avonden. De data volgen nog.

De avonden kunnen ook los van elkaar worden bijgewoond.

Locatie:
Aanvang:
Deelname
het Poorthuis (Cloosterstraat 10 te Kloosterzande).
De avonden beginnen 20.00 uur (vanaf 19.45 uur inloop met een kopje koffie).
is kosteloos.

Voor de verdere invulling programmering zullen er na de zomer folders beschikbaar komen.

Opgave vooraf kan bij:
pastor R. Grossert, T: 0114-313299