logo HMSdZ 200Vanwege het bereiken van zijn 65-jarige leeftijd op 30 augustus jongstleden heeft pater Joop Reurs te kennen gegeven aan bisschop Liesen dat hij zijn functie als pastoor van de parochie H. Maria Sterre der Zee wil beëindigen. Onder dankzegging voor zijn inzet heeft bisschop Liesen hem, met instemming van de regionale overste van de Maristen, eervol ontslag verleend.

Pater Reurs heeft aangegeven beschikbaar te willen blijven als priesterassistent voor een aantal pastorale taken in de parochie.

Bisschop Liesen heeft vicaris Paul Verbeek gevraagd per 1 september 2012 de eindverantwoordelijkheid voor de parochie op zich nemen.

In een regionale viering willen wij afscheid nemen van pater Reurs als pastoor en vicaris Verbeek welkom heten als eindverantwoordelijke.

Hiervoor willen wij U van harte uitnodigen op:

zaterdag 17 november
in de kerk van de H. Johannes de Doper te St. Jansteen.
Aanvang van de viering is om 19.00 uur.

Namens het bestuur van de parochie H. Maria Sterre der Zee,
dhr. C. Bosman, vice –voorzitter