Uitnodiging

Informatiemarkt:

• Catechese, toerusting en vormingsactiviteiten komende seizoen 2007 - 2008 in de regio Oost Zeeuws-Vlaanderen

Gericht aan:

• het IPV bestuur;
  • de kerkbesturen;
  • de beleidscommissies kerkopbouw, diaconie, liturgie en catechese;
  • leden van alle werkgroepen en geïnteresseerde parochianen

Wanneer en waar:

• Donderdag 10 mei om 19.30 uur in het gemeenschapscentrum 't Heike te Heikant
  • Woensdag 23 mei om 19.30 uur in het WZC Antonius te Kloosterzande

Agenda:

• Op deze avonden willen wij, het team van pastores, u informeren over de activiteiten rond catechese, vorming en toerusting, die enerzijds worden aangeboden door het dienstencentrum van het bisdom, de pastorale vorming van ‘de Linkeroever' voor heel Zeeuws Vlaanderen en anderzijds wat het team u op dit gebied wil aanbieden.
  • Verder willen wij deze avonden ook en vooral de behoefte peilen die er bij u leeft, ter plaatse, in clusterverband en ook regiobreed.

Wij pastores vinden deze avonden rond vraag en aanbod essentieel als het gaat om het beleid te bepalen voor het komende seizoen wat de catechese, vorming en toerusting betreft.

Namens het team van pastores,
pater Joop Reurs