161114 adventgebed in de stijl van taize

in de H. Catharinakerk te Hengstdijk
op donderdag 1 december aanvang 19.30 uur
m.m.v. o.a. de begeleidingsgroep Laudate Dominum

In dit avondgebed willen we ons laten inspireren door de advent, als tijd van verwachting en hoop. Er is een volledige orde van dienst beschikbaar. In ons zingen, bidden, stil zijn, het lezen van de Bijbel (uit Jesaja en Matteüs) en het luisteren naar religieus geïnspireerde muziek laten we ons inspireren door wat verwachting en hoop met mensen doet, dichtbij en veraf.

Fijn als u dit met ons wilt meebeleven. U bent van harte welkom in de kerk van Hengstdijk.

Na afloop van dit avondgebed ontmoeten we elkaar onder het genot van een kopje koffie. Deze 110316 taize avondgebedoecumenische activiteit gaat uit van de r.-k. parochie H. Maria Sterre der Zee en de protestante kerk Oosthoek te Hulst. Informatie bij ds. Overduin (0114-68 33 60).

Zie voor meer informatie over de Taizégebeden op de kerkelijke websites: www.pgoosthoek.nl en www.rk-kerk-ozvl.nl