liesen j pastorVanaf woensdag 16 januari 2013 startte bisschop Liesen met een serie werkbezoeken aan de parochies van het bisdom van Breda. De bisschop wil tijdens het Jaar van het Geloof de samenwerkingsverbanden in het bisdom bezoeken. Hij brengt de bezoeken samen met de secretaris-generaal van het bisdom Ben Hartmann en de vicariƫle staf van het desbetreffende vicariaat.

Op 20 februari 2013 a.s. bezoekt de bisschop de regio van de parochie H. Maria Sterre der Zee. De bisschop zal de gehele dag kennis maken met het gebied, de mensen en aspecten van het parochieel leven in Oost Zeeuws-Vlaanderen.

Deze dag zal worden afgesloten met een eucharistieviering waarin bisschop Liesen zal voorgaan in de H. Willibrordusbasiliek te Hulst. Aanvang 19.00 uur.

U bent allen van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze H. Eucharistieviering en om elkaar te ontmoeten na de eucharistieviering met een kop koffie of thee.

We hopen u dus te mogen begroeten op 20 februari om 19.00 uur in de basiliek van de H. Willibrordus te Hulst.