In de tijd na Pinksteren willen we ons avondgebed houden en in zang en stilte, in het lezen van de Schrift ons biddend bezinnen.
We komen samen:
130611 Taize avondgebed

op donderdag 13 juni a.s
om 19.30 uur
in de r.-k. kerk te Hengstdijk

Het thema is:

geïnspireerd leven als kinderen van God.

Hier sluiten de lezingen, de liederen en de instrumentale muziek bij aan. Ook de geplaatste iconen in de kerk, zoals de afbeelding met de vogel Gods uit Taizé hebben betrekking op deze tijd na Pinksteren.

Medewerking wordt verleend door de begeleidingsgroep Laudate dominum uit Clinge. Er is een volledige orde van dienst beschikbaar. Er is ook een informatietafel over Taizé en Amnesty International.

Na afloop is er gelegenheid om elkaar onder een kopje koffie of thee te ontmoeten.

Het daarop volgende avondgebed is op donderdag 19 september in de r.-k. kerk te Hengstdijk, in de Vredesweek. Aanvang om 19.30 uur.

Deze activiteit gaat uit van het oecumenisch overlegorgaan waarin participeren de Rk. parochie H. Maria Sterre der Zee te Hulst en de Prot. gemeente Oosthoek te Hulst.

Info bij pastor Ralf Grossert (T. 313299), of ds. Pieter Overduin (T. 68360).
Zie ook de websites van de beide kerken: www.rk-kerk-ozvl.nl en www.pgoosthoek.nl