Er wordt een avondgebed gehouden in de Vredesweek van 17 t/m 25 september.
Het thema is: Vrede verbindt
110316 taize avondgebed
op donderdag 22 september a.s.
om 19.30 uur
in de r.-k. kerk te Hengstdijk
m.m.v. de begeleidingsgroep Laudate Dominum

In dit avondgebed zal er bijzondere aandacht zijn voor de vluchtelingenkampen in het Midden-Oosten en de christelijke kerken aldaar, die inmiddels een kwetsbare minderheid vormen. Het is in ons land inmiddels de 50ste Vredesweek die georganiseerd wordt door PAX, een samenwerkingsverband tussen IKV en Pax Christi.

190908 avondgebedEr is een volledige orde van dienst beschikbaar. In ons zingen, bidden, stil zijn, het lezen van de Bijbel en het luisteren naar gepaste religieus geïnspireerde muziek over vrede willen we ons laten inspireren en ons bezinnen op de vragen rond het Vredeswerk, dichtbij en veraf. Fijn als u dit met ons wilt meebeleven. U bent van harte welkom.

Na afloop van dit avondgebed ontmoeten we elkaar onder het genot van een kopje koffie.

Deze oecumenische activiteit gaat uit van de r.-k. parochie H. Maria Sterre der Zee en de protestantse kerk Oosthoek te Hulst.

Voor meer informatie over het landelijk vredeswerk ga naar www.paxvoorvrede.nl en naar de www.kerkinactie.nl/actieweek. Deze laatste i.v.m. de actieweek: Versterk de kerk in het Midden-Oosten en de aandacht en hulp voor de vluchtelingenkampen in die regio.

Onze partners in conflictgebieden verdienen onze morele en financiële steun!

IBAN NL03 TRIO 0390 5150 00, PAX, Utrecht.