Sinds 1 september 2012 heeft vicaris Paul Verbeek de eindverantwoordelijkheid voor de parochie overgenomen van pater Joop Reurs s.m. Als waarnemend pastoor heeft hij zich samen met het pastoraal team, de emeriti en het parochiebestuur ingezet voor het pastoraat in onze parochie. De afspraak was dat hij dit zou doen tot er een nieuwe pastoor benoemd kon worden. Dat moment is nu aangebroken.

wiertz wmf pastorMet ingang van het nieuwe kerkelijk jaar, 30 november 2014, zal bisschop Liesen pastoor Wiel Wiertz benoemen tot pastoor van de drie parochies van Zeeuws Vlaanderen. Hij gaat leiding geven aan de pastorale teams en de parochiebesturen van de H. Andreasparochie in West Zeeuws Vlaanderen, de Elisabethparochie in Midden Zeeuws Vlaanderen en aan het pastoraal team en het parochiebestuur van onze parochie. Wij hebben met hem kennisgemaakt en zien uit naar zijn komst. Hij gaat wonen in de pastorie van Hulst.