150402 GebedsmomentenBeste mensen,

op zondag 12 april, de zondag van de Goddelijke Barmhartigheid, zal er in verschillende kerken van ons bisdom gebeden worden in het kader van het 'Jaar van het Gebed'. Zo ook, naast de basiliek van Oudenbosch en de kathedraal, in de basiliek van Hulst. De gebedsmomenten beginnen om 15.00 uur en zullen duren tot 16.30 uur. Gebeden wordt er in tegenwoordigheid van het H. Sacrament.
Onze paus Franciscus heeft in zijn 'Vastenbrief' ook opgeroepen tot gebed. Gebed dat ons ertoe aan moge

zetten tot daadwerkelijke actie te komen. Onze kerken, onze geloofsgemeenschappen zijn, aldus onze paus, 'eilanden van barmhartigheid in een zee van onverschilligheid'. Laten ook wij daarvan getuigen. De viering in de basiliek wordt voorgegaan door vicaris Paul Verbeek. Weet dat ook u meer dan hartelijk welkom bent!

pastoor Wiel Wiertz