150430 Viering van het vijftigjarig jubileum van drie maristen

Op 13 maart was het vijftig jaar geleden dat de maristen paters Jo Neve, ​Wilfried Brand beiden uit Hulst en Jan Kouijzer uit Stoppeldijk in de basiliek tot priester werden gewijd. Dit vijftigjarig jubileum werd gevierd op zondag 19 april in een plechtige eucharistieviering​,​ waarin de drie paters voorgingen samen met de regioleider van de Nederlandse maristen pater Ton Bun​,​ die de preek hield.

De paters zijn de parochie dankbaar dat ze de herdenking van hun wijding tezamen met hun familie,​ vrienden,​ medebroeders en parochiane n in de basiliek mochten vieren. ​Ze willen allen bedanken die in deze drukbezochte viering aanwezig waren. Een bijzonder woord van dank willen zij uitspreken aan het adres van het​ dameskoor dat op een voortreffelijke manier met prachtige liederen deze viering heeft begeleid. Klik hier voor beeld- en geluidfragmenten uit die viering; Heilig; Ave Maria.