Op donderdag 10 september wordt in Goes gestart met het 1 e jaar van de 3-jarige Cursus Theologische Verdieping (CTV). De 3-jarige cursus is bestemd voor iedereen die geïnteresseerd is in God en mensen, in de Bijbel, de kerk en de wereld daaromheen.
De cursus is geschikt voor wie meer wil weten van het eigen geloof en de Bijbel, meer wil weten van christelijke spiritualiteit en open wil staan voor ‘andersdenkenden'.
De cursus staat open voor iedereen. Een specifieke vooropleiding is niet vereist. Een kerkelijke binding is niet noodzakelijk. Wel wordt een open houding gevraagd ten opzichte van andere cursisten en docenten.

De cursus wordt gegeven op 32 donderdagavonden per jaar in de VREDESKERK te Goes.
De lessen beginnen om 19.00 uur en eindigen om 22.00 uur.
De lessen worden verzorgd door docenten die allemaal ervaring hebben met lesgeven en van protestantse of rooms-katholieke huize zijn.

Voor dit 1ste jaar zijn nog enkele plaatsen vrij. U kunt zich dus nog altijd voor de CTV aanmelden.
Meer informatie over de CTV en de aanmelding kunt vinden op de website van de CTV : www.ctvgoes.nl.