In de week die aansluit op de Vredesweek 2015 willen we ons avondgebed houden en in zang, stilte, lezing en gebed ons bezinnen op de vrede. We komen samen op: 150909 Taize avondgebed
op donderdag 24 september a.s.
om 19.30 uur
in de r.-k. kerk te Hengstdijk.

Het thema is: Vrede verbindt.
Hier sluiten de lezingen, de liederen en de muziek bij aan. Ook de geplaatste iconen in de kerk, zoals de reproducties uit Taizé.

Medewerking wordt verleend door de begeleidingsgroep Laudate Dominum uit Clinge. Er is een volledige orde van dienst beschikbaar. Er is ook een informatietafel over Taizé en het werk van PAX
Na afloop is er gelegenheid om elkaar onder een kopje koffie of thee te ontmoeten.

Deze activiteit gaat uit van het oecumenisch overlegorgaan waarin participeren de Rk. parochie H. Maria Sterre der Zee te Hulst en de Prot. gemeente Oosthoek te Hulst.

Info bij pastor Ralf Grossert (T. 313299), of ds. Pieter Overduin (T. 68360).