HJvB

In het Bisdom van Breda zal dit heilig Jaar van start gaan door op zondag 13 december de heilige deuren te openen in de kathedraal te Breda alsook in de basilieken van Oudenbosch, Oosterhout en Hulst, en het daaropvolgende vieren van de eucharistie.

De viering in Hulst, vooral bedoeld voor alle gelovigen vanuit Zeeland, waarvoor u van harte wordt uitgenodigd, vindt plaats om 15.00 uur. Hoofdcelebrant is vicaris Paul Verbeek.

Na afloop van de viering is er gelegenheid in de kapellen van de koorkerk kennis te nemen van de daar verbeelde 'werken van barmhartigheid'. Bovendien is er de mogelijkheid om ook elkaar te ontmoeten.

Van harte hopen wij dat u gehoor kunt geven aan onze uitnodiging. Wij hopen u in Hulst te mogen ontmoeten.

Namens pastoraal team, parochiebestuur parochiekerncommissie Hulst en de werkgroep heilig Jaar van Barmhartigheid,

Wiel Wiertz, pastoor
Cecile van Tiggelen, voorzitter werkgroep heilig Jaar

Informatie in verband met de opening van het heilig Jaar van Barmhartigheid:
Cecile van Tiggelen : 06-53858077 /

Als u een financiële bijdrage wil geven om de uitvoering van het programma van het heilig Jaar in Hulst mogelijk te maken: NL70RABO0150727968 t.n.v. H. Willibrordus o.v.v. H. Jaar van Barmhartigheid.