151212 Kerst samenzang 2015 1Voor de 5e keer gaan we op de zondag vóór de kerst samen kerstliedjes zingen in de kerk. Een klein lustrum dus. Pastor Ralf Grossert, Gonny Rozijn en Els de Caluwé hebben de leiding. Dit jaar hebben zij voor het thema "Hemel zonder grenzen" gekozen.
Het gezang wordt geleidt door ons Sint Cecilia zangkoor en het senioren koor, maar het is de bedoeling dat ieder die aanwezig is mee zingt. Samen zingen maakt blij. Er zijn boekjes waar alle teksten, ook die van het kerstverhaal en een paar kerstgedichten, in afgedrukt staan zodat iedereen alles mee kan lezen en zingen. Sabine de Groote en Jolinda Otto spelen een stukje muziek en na afloop is er koffie, thee of glühwein met iets erbij. De sfeer is altijd heel goed, de kerk is mooi versierd en iedereen geniet. De toegang is uiteraard gratis want de kosten worden gedekt door onze sponsors. Komt allen mee doen en neem zo veel mogelijk mensen mee. Laat de kinderen hier ook eens van proeven.
151212 Kerst samenzang 2015 2