Op zondag 17 april organiseren we in samenwerking met de PKN-gemeente Oosthoek opnieuw Feest in de Kerk. Een doe-namiddag voor kinderen in de basisschoolleeftijd.
Deze keer is het Hof te Zandekerkje, ’t Protestantse kerkje, in Kloosterzande de plek waar we Feest gaan vieren. Het wordt een echte Lente speurtocht met als thema: Nieuw Leven.
Er is een knutsel-plek, een vertel-plek, een zaai-plek, een zing-plek, een huttenbouw-plek, een KUBBspel-plek, een picknick-plek en nog zoveel meer!
Noteer de datum alvast in de agenda! Ook mama’s, papa’s, oma’s en opa’s zijn meer dan welkom die dag. Vertel het vooral verder!

160322 feest in de kerk

We zijn ook nog op zoek naar een aantal helpende handen..... Vind je het leuk om te knutselen of te bouwen, te vertellen of wilt u een handje toesteken bij de catering????? Laat dan van je horen!
Het belooft een beregezellige middag te worden.
We hebben een eigen e-mailadres:
Dus wil je een handje toesteken of zoek je meer informatie, stuur gewoon een mailtje.

namens de werkgroep Feest in de Kerk,
Katrien Van de Wiele