180708 Jochem van VelthovenAfgelopen zondag, hebben we een mooie viering gehad in de basiliek, maar ook voor heel Nederland en Vlaanderen. Het was prettig weer een goed gevulde kerk te zien en een preek die een boodschap had. U kunt niet alleen altijd nog terug kijken op internet, maar u kunt ook het geloofsgesprek nogmaals beluisteren.

Aanstaande zondag, 3 oktober, hopen we ook veel mensen in de kerk mogen ontvangen. Het is dan namelijk de laatste viering van kapelaan Jochem van Velthoven in de basiliek. Voor ons is het dan een afscheidsviering en we willen hem toch laten weten met vreugde te kunnen terugzien op de momenten dat hij de afgelopen drieƫnhalf jaar in Zeeuws-Vlaanderen en voor ons in Hulst duidelijk aanwezig was.

Komt u zondag ook naar de afscheidsviering in Hulst van kapelaan Jochem van Velthoven om 11.00 uur? Na afloop drinken we een kopje koffie en zult u zeker afscheid van hem kunnen nemen.

Uw aanwezigheid zal de kapelaan zeker goed doen.