Klik op de foto voor een vergroting

201123 kerstkaartenHet is alweer advent: Kerstmis komt naderbij. Tijd ook weer om aan dierbaren dichtbij of ver weg een kaartje te sturen, omdat we aan hen denken en hen willen laten delen in goede wensen voor 2021. De 3 Zeeuws-Vlaamse parochies hebben voor dit jaar een reeks kerstkaarten gemaakt die u kunt kopen of bestellen. Hiernaast ziet u een collage van de verschillende kaarten, die worden aangeboden: 10 verschillende kaarten met envelop verdeeld over 2 sets. Eén set kost € 3; 2 sets voor € 5. Door deze kaarten te kopen maakt u niet alleen uw dierbaren blij, maar steunt u ook de parochie en onze caritas.
In Hulst en in Clinge komt in de kerk een afbeelding van de 2 setjes kaarten te hangen met daarbij een intekenlijst, waar de benodigde gegevens kunnen worden ingevuld. Aan de hand van deze lijst wordt contact opgenomen over betaling en aflevering.
In Clinge kunnen geïnteresseerden ook een e-mail, of bellen naar 0114-311332 of 06-49239741. Dan wordt de kaartverkoop mondeling geregeld. In Hulst kunt u de kaarten kopen in het parochiecentrum, Steenstraat 9 iedere maandag- en donderdagmorgen tussen 9.30 uur en 11.30 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar . De komende weken blijven wij u informeren over bestel- of verkoopmogelijkheden op andere plaatsen in onze parochie.
De kerstkaarten zijn vanaf donderdag 3 december beschikbaar.