Op 23 januari a.s. organiseert het Sint Franciscuscentrum een filmavond. De film heet 'A Man of his Word'. Deze film wordt van harte aanbevolen!

De avond vind plaats in het parochiecentrum in de Alb. Thijmstraat 2 4532 CZ Terneuzen (naast de kerk).

Vanaf 19.30 uur kunt u naar binnen en wordt er koffie en thee geschonken. De film begint rond 20.15 uur. De film duurt 1½ uur.

"Paus Franciscus - een man van zijn woord - hoop is een universele boodschap” is een zeldzame coproductie met het Vaticaan. De boodschap van paus Franciscus staat centraal in deze documentaire, die naast werk voor de hervorming van het Vaticaans bestuursbureau, ook antwoorden geeft op de wereldvragen over dood, sociale gerechtigheid, immigratie, ecologie, financiële ongelijkheid, materialisme en de rol van het gezin.

De film is gemaakt door Wim Wen.

U zich kunnen aanmelden per mail: en per telefoonnr. 0115-616006 op maandag, woensdag of vrijdag van 8.30 uur tot 15.00 uur.