190110 feestelijk filmpremiere Kerk & VluchtelingWe hebben het genoegen om u uit te nodigen voor de feestelijke première van de film Vluchtelingen in veilige haven.

U bent welkom op 18 januari 2019 vanaf 19.00 uur in de GKV De Levensbron,  Sloelaan 40, Terneuzen.

Deze film is een initiatief van de Stichting Kerk en Vluchteling. In samenwerking met Vluchtelingenwerk hebben we deze film gemaakt die laat zien hoe Kerk en Vluchteling zich inzet voor de vluchtelingen in Zeeuws-Vlaanderen. En nog belangrijker: de film geeft een goed inzicht in de situatie van vluchtelingen in onze regio. Kom dus kennismaken met mensen uit andere culturen, die net als wij verlangen naar een goede toekomst en daar hard aan werken.

De film is gemaakt door Leen Muller, die al verschillende prijzen voor zijn films heeft gewonnen. En ook dit resultaat mag er zijn. We zijn dan ook zeer trots op  deze productie waar ruim anderhalf jaar aan is gewerkt.

Rondom deze première mag u ook de gastvrijheid ervaren van de vluchtelingen. Bij de koffie en de thee zullen vele bijzondere wereldhapjes geserveerd worden. En wellicht biedt deze avond nog andere verrassingen.

Na afloop van de film bestaat de mogelijkheid voor u tot een exclusieve ‘backstage-ontmoeting’ met de sterren uit de film: de vluchtelingen.

Wees dus welkom en kom genieten van de ontroerende en pakkende film: Vluchtelingen in veilige haven.

Namens het bestuur van Kerk en Vluchteling,
Niek van Waterschoot