170822 misdienaar weekendVan 3 tot 5 november 2017 organiseert het Sint Franciscuscentrum het jaarlijkse misdienaars & acolieten weekend in Oudenbosch in en rondom de basiliek van H.H. Agatha en Barbara.

Thema

De slogan 'Mis dienaar ten Top' verwijst naar het thema 'dienend leiderschap', dat als een rode draad door alle activiteiten van het gehele weekend loopt.

Doe je mee?

Heb je zin in een leuk en ontspannen weekend met andere leeftijdsgenoten? Met jongens en meisjes die net als jij misdienaar of acoliet zijn? Gewoon een leuk weekend, met samen spelen, eten en vieren?

Ontdek dan dat jij niet de enige bent. Kom op plekken in de basiliek waar bijna niemand komt. Verken Oudenbosch en ontdek wat daar allemaal is te zien en te doen. Slaap in de crypte onder de kerk. En nog veel meer!

Alles op een rijtje

Voor wie?

Voor alle misdienaars en acolieten tot 21 jaar uit het Bisdom Breda.

Wanneer?

Van vrijdag 3 november 19.00 uur tot zondag 5 november 13.00 uur.

Waar?

In en rondom de basiliek van de H.H. Agatha en Barbara, Markt 57, 4731 Oudenbosch.

Kosten?

De kosten voor het weekend zijn € 25. Daar zit dan alles in: eten, drinken, overnachten. De parochie H. Maria Sterre der Zee vergoedt dit.

Ga je mee? Geef je dan snel op vóór 15 september door:

• je naam,
  • adres,