170712 9 daagse reis israel 1Parochie H. Maria Sterre der Zee organiseert voor Zeeuws-Vlaanderen samen met reisorganisatie De Pelikaan een negendaagse reis naar:

Israël en Jordanië

de twee parels van het Midden Oosten

Van dinsdag 13 maart t/m woensdag 21 maart 2018

De Bijbelse geschiedenis komt tot leven. We bezoeken o.a. Nazareth, Kana, Taborberg, en varen over het meer van Galilea. Ook bezoeken we Tabgha, de plaats waar Jezus zijn 5.000 toehoorders voedde met 5 broden en 2 vissen. Een tour door de Golanhoogten, langs de rivier de Jordaan, Jericho. Verder ook Betlehem en Jerusalem, waaronder de oude stad, de Klaagmuur en de Tempelberg. Daarna gaan we naar de berg Sion om vervolgens naar Petra en Amman in Jordanië te gaan. Een eucharistieviering is dagelijks mogelijk als er een kerk beschikbaar is.

Prijs € 1605,- per persoon. Indien een éénpersoonskamer € 2004,-

Aanbod geldig tot 25 augustus 2017

170712 9 daagse reis israel 2De reis is inclusief: 3 overnachtingen in Nazareth halfpension, 3 overnachtingen in Jerusalem halfpension, 1 overnachting in Petra halfpension en 1 overnachting in Amman halfpension, 7 lunches in lokale restaurants, inclusief St Petrus vislunch, vervoer ter plaatse, entreegelden, gezamenlijk visa naar Jordanië. (Graag kopie van een geldig paspoort en inschrijfformulier aanleveren, te vinden op de website en hieronder of op te vragen bij Cecile van Tiggelen), Nederlandssprekende gids, 1 stuks bagage 15 kg + 1 stuks handbagage. Vertrekplaats Stationsplein Hulst, vervoer per bus naar vliegveld Eindhoven. Terug per bus vanuit Schiphol. De reis is exclusief reis- en annuleringsverzekering. De reis gaat door bij minimaal 20 personen.

170712 9 daagse reis israel 3U kunt zich uitsluitend aanmelden door vóór 25 augustus een eerste aanbetaling van € 500,- over te maken naar parochiekern Hulst rek.nr. NL42 ABNA 0475 5422 07 onder vermelding van uw naam, telefoonnummer en mailadres. Er wordt contact met u opgenomen voor nadere reisgegevens. Het resterend bedrag moet uiterlijk 20 januari zijn gestort. Geeft u zich later op, dan kan de reis duurder worden. Verdere informatie te verkrijgen bij Cecile van Tiggelen, 06-53 85 59 75. Mail: .