110316 taize avondgebedaan de vooravond van Pinksteren

Thema: De Geest komt over Jezus’ leerlingen.

In de H. Catharinakerk te Hengstdijk op donderdag 1 juni, aanvang 19.30 uur m.m.v. o.a. de begeleidingsgroep Laudate Dominum.

170511 taize avondgebed

Wij willen ons bezinnen over de betekenis van de gave en de kracht van de Pinkstergeest, de Geest van de Messias Jezus. We laten ons opnieuw inspireren door onze liederen, lezingen, gebeden, muziek en stiltemomenten.

Er is een volledige orde van dienst beschikbaar. Na afloop van dit avondgebed ontmoeten we elkaar onder het genot van een kopje koffie of thee. Voor dit oecumenisch avondgebed bent u, jij van harte welkom in de kerk van Hengstdijk waar we gastvrij worden ontvangen door het kostersechtpaar De Cock. Deze oecumenische activiteit gaat uit van de r.-k. parochie H. Maria Sterre der Zee en de protestantse kerk Oosthoek te Hulst. Informatie bij ds. Overduin, tel. 0114-68 33 60.