Jongens en meisjes, speciaal voor jullie, als je tussen 12 en 26 jaar oud bent, wordt op zaterdag 13 mei Theater in de kerk georganiseerd. Wat is theater in de kerk? Met elkaar gaan we op één dag, onder professionele begeleiding, een complete theater productie realiseren. Er wordt geacteerd, gezongen. Maar ook is er de grime, het licht en het geluid. De catering, de rekwisieten, de muziek. Kortom alles waaraan je maar kunt denken om een theater productie neer te zetten. De dag begint om 10.00 uur en in de avond, om 19.00 uur, zijn de bezoekers hartelijk welkom. Dit alles speelt zich af in de parochiekerk van Chaam, Dorpsstraat 48. Het is een grote kerk aan de doorgaande weg. Niet te missen. Je bent hartelijk welkom. Mocht je met een groepje zijn en is vervoer een probleem, geef dit dan even door: T 0114 310685. Je kunt theater in de kerk ook liken op facebook. Theater in de kerk presents: it's up to you.