100824 monumentendagen in de basiliek van hulstOmroep Zeeland zal op dinsdag 25 april vanaf 17.20 uur een interview uitzenden met onze parochiaan Jo Everaert en dat elk half uur herhalen. Jo vertelt over de basiliek van Hulst en over zijn passie voor dat gebouw en voor de mensen die eraan bouwden en erin kerkten. Hij is er trots op, dat we tot in onze dagen deze basiliek als een schitterende kerk in ons midden hebben behouden. Hij belicht onderdelen van het gebouw alsook elementen van de inrichting. Het programma vertelt maar een klein deel van zijn verhaal. Hij heeft veel meer dan de 5 minuten nodig om dit schitterende verhaal te vertellen. Op 29 april is Jo Everaert in de basiliek om 'live' een rondleiding te verzorgen. Om 14.30 uur. Welkom!