140602 Impressie van een kloosterdag 1Eerder stond op de website vermeld, dat we 8 april het klooster in Brecht konden komen bezoeken en meedoen aan het reguliere leven van de zusters. De zusters hebben laten weten dat door omstandigheden deze ontmoeting NIET door kan gaan. De kloosterdag wordt verplaatst naar 3 juni. U bent dan van harte welkom.

Vele mensen kennen de abdij van O.L.V. van Nazareth van Brecht. Zo’n 30 zusters leven hier in stilte. Bidden en werken is hun leven. Zeven maal daags vieren zij in toewijding aan God, in verbondenheid met de gehele kerk en met de gehele mensheid het gemeenschappelijk gebed. Er is nauwelijks contact met de buitenwereld.Onlangs trad zuster Anna, afkomstig uit Lamswaarde, in en op die manier zijn de contacten ontstaan. Nu is het plan om zaterdag 3 juni vanuit de parochie H. Maria Sterre der Zee naar Brecht te gaan. U kunt dan samen met de zusters het ritme van het kloosterleven en de stilte beleven, de gezamenlijke maaltijd, koffie, thee en koek gebruiken. Ook is er tijd om hun winkeltje bezoeken.

De kosten per persoon € 25,00 voor deelname, de maaltijden en koffie.

Verdere informatie tel: 0114-310685

Wie heeft belangstelling? Het verrtrek is vanaf de pastorie.

Opgave onder vermelding van kloosterdag Brecht bij de pastorie in Hulst, of uw aanmelding in de brievenbus van pastorie Hulst. Vermeld uw naam, adres en telefoonnummer a.u.b.