U wordt door het kerkbestuur uitgenodigd om met de bisschop en alle parochianen en oud-parochianen mee te komen feesten op deze uitzonderlijke hoogdag te Graauw op zondag 11 september.

Programma:

10.30-12.00 uur
Plechtige mis met drie celebranten: bisschop Muskens van Breda, deken Van Hecke van Dekenaat Zeeland en pastoor Poppemet gezang van het koor en muziek van de fanfare “Nooit Gedacht”in de feestelijk versierde kerk van Heilige Maria Hemelvaart.

12.00-16.00 uur
Aansluitend in het Gemeenschapshuis en de Sporthal:

Verkoop van het jubileumboek Graauw door de Eeuwen , geschreven door Jac. de Baar, Jan Olsen, Corine Kisling en Paul Verhuyck.

Voor wie heeft vooringetekend: slechts € 15,-

Voor de anderen: slechts € 21,-

Wie die dag niet kan, kan het boek later ophalen en betalen bij supermarkt Van de Manacker, Dorpsstraat 53, Graauw (zondag en maandagmiddag gesloten).

Expositie: tevens een unieke tentoonstelling van speciale voorwerpen uit het kerkbezit en het kerkarchief, alsook van historisch fotomateriaal dat niet in het boek opgenomen kon worden.

Iedereen krijgt gratis een kop koffie met gebak, alsook 2 consumptiebonnen, bv. voor broodjes of drank.

Voor de kinderen is er een kindermolen en een springkussen, met surveillance.

De middag wordt verder opgeluisterd door de fanfare 'Nooit Gedacht'.